رئال مادرید و والنسیا در دیدار هفته بیست و نهم خود در ورزشگاه الفردو دی استفانو با قضات خوزه سانچز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود رئال به پایان رسید.

رئال مادرید

به گزارش همشهری آنلاین، در دقیقه ۲۱  این بازی والنسیا توسط رودریگو به گل رسید اما این گل پس از بررسی وی ای آر مردود اعلام شد.  

توپ پس از اثرگذاری توسط ماکسی گومز که در آفساید قرار داشت به رودریگو رسیده بود و به همین دلیل داور پس از آمدن به کنار زمین و بازبینی صحنه اعلام آفساید کرد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در نیمه دوم فشار حملات رئال مادرید بیشتر شد و در دقیقه ۶۱ کریم بنزما روی پاس ادن هازارد توانست دروازه تیم فوتبال والنسیا را باز کند در دقیقه ۷۴ ورود مارکو آسنسیو با گل دوم رئال توام شد، حرکت فوق العاده زیبای  فرلاند مندی از سمت چپ و کاتبک و پاس رو به عقب برای آسنسیو، با شوتی محکم این بازیکن توانست دروازه تیم فوتبال والنسیا را برای دومین بار باز کند. در دقیقه ۸۶ حرکت عالی سمت راست مارکو اسنسیو با کاتبکی دیگر این بار شوت عالی و پای چپ بسیار قدرتمند کریم بنزما روبه‌رو شد تا گل دوم بنزما و سوم رئال مادرید در این مسابقه به ثمر برسد.

بنزما با دبل در بازی امشب مقابل والنسیا با پشت سر گذاشتن فرانس پوشکاش با ۲۴۳ گل به پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری این دیدار گفت:« فشار بر بارسلونا تا پایان فصل شرایط همین خواهد بود و می دانیم که رقابت برای قهرمانی تا روز پایانی ادامه دارد. امشب از بازی و نتیجه ای که کسب کردیم خوشحالم. در نهایت بازیکنان هستند که در زمین می جنگند و باید به آنها تبریک گفت. امشب نمایشی کامل و عالی داشتیم و از حالا باید به بازی با سوسیداد فکر کرد. »

زیدان در ادامه گفت:« دیدار سویا-بارسا؟ هر بازی داستان خود را دارد. تا پایان فصل اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد. »

رئال مادرید با این پیروزی با 62 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و بارسلونا با 64 امتیاز همچنان صدرنشین لالیگاست.

کد خبر 523094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha