رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به انتشار بخش‌هایی از کتاب مشاور پیشین امنیت ملی خود مدعی شد کتاب سرشار از «دروغ‌ها و داستان‌های جعلی» است.

ترامپ و جان بولتن

به گزارش همشهری آنلاین، دانلد ترامپ که پیش‌تر تهدید کرده بود جلوی انتشار کتاب مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید را با اقدام قانونی می‌گیرد، به سنت همیشگی خود به توییتر پناه برد تا انتقام خود را به این شیوه از بولتن بگیرد.

رئیس جمهوری آمریکا که بیش از ۸۲ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد، در حساب کاربری خود نوشت: «کتاب «بیش از اندازه خسته‌کننده» (نیویورک تایمز) جان بولتن دیوانه سرشار از دروغ‌ها و داستان‌های ساختگی است. تا روزی که اخراجش کردم فقط از من تعریف می‌کرد و اسنادش موجود است. یک احمق همیشه‌شاکی حوصله‌سربر که فقط بر طبل جنگ می‌کوبید. هرگز دلیلی برای کارهایش نداشت و خوشبختانه صدایش خاموش و کنار گذاشته شد. چه احمقی!»

بر اساس آنچه بولتن در کتاب خود نوشته، ترامپ بدون توجه به پرونده رسوایی دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ در پی یاری گرفتن از همتای چینی خود برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بوده و از پیگیری جنایت‌های برخی متحدان دیکتاتور خود در گوشه و کنار دنیا چشم‌پوشی می‌کرده است.

کد خبر 523036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    فعلا خروجی این کتاب تحریم چین توسط آمریکا برای آزار مسلمانان الغور بود حالا باید دید نتایجش در آینده چه خواهد بود