قیمت هر دلار آمریکا امروز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ در صرافی‌های بانک‌ها ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان عرضه شد که در مقایسه با سه‌شنبه نرخ خرید و فروش دلار ۲۵۰ تومان افزایش قیمت داشته‌ است.

ارز 833

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت هر دلار آمریکا برای فروش، امروز ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان در صرافی‌های بانک‌ها بود که در مقایسه با سه‌شنبه نرخ خرید و فروش دلار ۲۵۰ تومان افزایش داشته‌ است.  در عین حال قیمت خرید هر دلار نیز ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان است.

همچنین قیمت خرید هر یورو در صرافی های بانکها ۲۰,۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۰,۳۵۰ تومان استکه نرخ خرید و فروش یورو نسبت به معاملات روز سه‌شنبه ۲۵۰ تومان افزایش داشته است.   

کد خبر 523010

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    4 0
    رشد قیمت ارز بیشتر به رشد درخت بامبوی چینی شبیه است که بعد از یک وقفه در یک سال 2/5 متر قد می کشد
  • علی UA ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    4 0
    این قد کشیدن تا زمانی ادامه دارد که قیمتها در ایران مطابق قیمتهای واقعی شوند . بنزین ، آب، برق ، گاز ، نان ، شیر ، و...و...و... اقلامی که دولت سوبسید میدهد از ۱۰ تا ۹۰٪ ! وقتی که سالها این اقلام با قیمت مصنوعی ارزان ارائه شدند، انتظار میرفت که این وضعیت پیش آید. اضافه کردن دستمزدها ، یارانه و سوبسیده او غیره... تمام اینها عوامل رشد ارز بودند و خواهند بود . باید بالانس باشد : بنزین با قیمت واقعی مثلا ۷۰ سنت و ارز هم قیمت واقعی مثلا ۴۳۰۰ تومان . امیدوارم زمانی مسولیت اقتصادی و پولی به خودشان بیایند .. ولی از طرفی مردم به چیز دیگری عادت کردند ...
  • Abbas IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    فکر کنم تو یمن و افغانستان هم اینجوری قیمتا بالا نمیره