مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت قم گفت: طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه ۹۹، ‌ ۱۷۰ خودرو نو از نمایندگی‌های فروش و پارکینگ‌های دپو شده خودرو در قم شناسایی شد.

خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود سیجانی بیان کرد: ارزش تقریبی این خودروها، ‌ ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شد که گزارش آن تنظیم و برای رسیدگی در اختیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضا از محل استقرار خودروهای نو همچنان ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد لازم انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، ‌ معدن و تجارت قم ادامه داد: همچنین طی این مدت نحوه اجرای طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند توسط واحدهای صنفی و صنعتی مورد نظارت و کنترل قرار گرفت و ۲۱۰ بنگاه اقصادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

سیجانی گفت: در این مدت گشت‌های مشترک بازرسی برای نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه فعال در قم نیز انجام شد و صدور اخطار پلمب برای شرکت‌های متخلف را درپی داشت.

وی بیان کرد:‌ موضوع نظارت و کنترل بازار استان در بخش‌های مختلف در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های متولی با جدیت دنبال خواهد و مردم می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون تخلفات را برای پیگیری با استفاده از شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

در مجموع ۳۵هزار و ۲۷۶ واحد صنفی مجوزدار در استان قم فعالیت می‌کند که ۲۱هزار و ۲۲ مورد آن توزیعی و خدماتی و ۱۴هزار و ۲۵۴ مورد آن واحد تولیدی و فنی است.

کد خبر 522980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha