مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که نیروی شرکتی یکی از بانک‌های شهرستان اوز در جنوب فارس بود به بهانه کمک به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از حساب آن‌ها سرقت کرد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ حشمت سلیمانی، سه‌شنبه ۲۷ خرداد بیان کرد: در پی ارجاع تعداد زیادی پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد سالخورده به‌صورت اینترنتی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اظهارات اولیه مالباختگان مطلع شدند، فردی که خود از نیروی شرکتی یکی از بانک‌های شهرستان اوز بوده به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، رمز دوم را فعال و از کارت بانکی و کارت شناسایی آن‌ها عکس گرفته و اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها می‌کرد.

او ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی، این فرد کلاهبردار را شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: این فرد کلاهبردار در بازجویی به برداشت سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اقرار کرد، در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، متهم پس از ۱۲۰ فقره کلاهبرداری اقدام به خرید طلا، تلفن همراه و لوازم خانگی از سایت‌های مختلف کرده است.

شهرستان اوز در ۳۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

کد خبر 522556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha