مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

فرماندار رزن گفت: هیچ‌گونه مجوزی برای مسافرکشی توسط تاکسی‌ها در مسیرهای برون‌شهری توسط این مجموعه داده نشده است.

تاکسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رضا سلامتی سه‌شنبه ۲۷ خرداد بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده حتی در دوره‌های قبل از فرمانداری من نیز چنین مجوزی صادر نشده است چراکه هیچ عقل سلیمی به دنبال طرح و تائید مصوبه خلاف قانونی نمی‌رود.

وی اضافه کرد: هر مصوبه‌ای در شورای ترافیک بررسی سپس از همین شورا در مرکز استان همدان موردبررسی قرار می‌گیرد و در صورت تائید به اجرا درمی‌آید.

فرماندار رزن ادامه داد: این مجموعه نه‌تنها مصوبه‌ای برای فعالیت تاکسی در مسیرهای برون‌شهری نداشته بلکه ممنوعیت فعالیت و جابجایی مسافر در مسیرهای برون‌شهری در جلسات مختلف طرح و بررسی‌شده است.

سلامتی بیان کرد: همچنین فرمانداری در چند نوبت و در جلسات متعدد بر ضرورت برخورد قانونی با این قبیل رانندگان متخلف تأکید کرده و در قانون نقش هر نهاد و مجموعه‌ای که باید با این تخلف برخورد کند مشخص است.

وی خروج تاکسی‌ها را از سطح شهر رزن خلاف قانون اعلام و اضافه کرد: این مجموعه در چند نوبت اقدام به برخورد و جمع‌آوری ایستگاه‌های پیش‌بینی‌شده در رزن برای تردد تاکسی‌های برون‌شهری کرده است.

فرماندار رزن اظهار کرد: اوایل فعالیتم در رزن شماری از تاکسی‌داران درخواستی مبنی بر ارائه مجوز برای مسافرکشی در مسیرهای برون‌شهری را ارائه کردند که به آن‌ها اعلام کردم تنها در صورت تغییر پلاک خودرو به «ع» (عمومی) اجازه فعالیت دارند.

صبح امروز براثر تصادف رخ‌به‌رخ ۲ دستگاه تاکسی پراید در مسیر قره درجزین از توابع شهرستان رزن استان همدان ۲ راننده و سه سرنشین فوت و پنج سرنشین دیگر به‌شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس‌راه استان همدان تجاوز به چپ یکی از تاکسی‌ها پراید را عامل بروز این سانحه عنوان کرده و فرمانداری رزن را نیز به علت رعایت نکردن الزامات قانونی و دولتی و اعطای مجوز مسافرکشی به ۳۰ تاکسی در برون شهر مقصر شناخته بود.

کد خبر 522553

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha