فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر و کشف ۲ تن و ۲۲۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان سراوان خبر داد.

قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری سه‌شنبه ۲۷ خرداد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر را که از طریق مرزهای شرقی، اقدام به قاچاق محموله سنگین مواد افیونی به مناطق مرکزی این شهرستان کرده بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: اعضای این باند با دپوی این محموله، در مناطق کوهستانی سراوان قصد داشتند که به صورت تدریجی آن را به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان پس از یک هفته کار فشرده اطلاعاتی، سرانجام با انجام یک سری اقدامات تخصصی محل دقیق انتقال و دپوی این محموله سنگین مواد افیونی را در ارتفاعات منطقه «کوه سفید» این شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: سرانجام عصر روز گذشته تکاوران پلیس به منظور انهدام این باند قاچاق و کشف محموله مواد افیونی، با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و در یک عملیات منسجم با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که بیش‌از یک ساعت به طول انجامید قاچاقچیان بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و مجبور به فرار از محل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: در این عملیات، تکاوران پلیس یک نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در پاکسازی محل ۲ تن و ۲۲۰ کیلو و ۴۱۵ گرم تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضایی و تلاش پلیس برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، بر عزم جدی نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاقچیان تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 522523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha