معاون ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر خراسان شمالی از خواسته این ستاد برای ایجاد و تجهیز پارک بانوان در راستای توسعه ورزش خبر داد و گفت: این پارک باید شرایط دوچرخه‌سواری بانوان را داشته باشد.

پارک بانوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مرتضی رستم‌پور اظهار کرد: اشاعه و ترویج کارهای معروف و خیر از جمله زمینه‌ها و بسترهای مهم در راستای جلوگیری از اشاعه منکرات در جامعه است که باید توسط همگان پیگیری شود.

وی گفت: اخیراً ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی با پیگیری دغدغه‌های ایجادشده در راستای دوچرخه‌سواری بانوان در سطح شهر که در برخی مواقع موازین شرعی نیز رعایت نمی‌شود، درخواست ایجاد پارک مناسب برای این اقدام ورزشی به شهردار بجنورد را داده است.

معاون رسانه، فرهنگ‌سازی و آموزش ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان شمالی با تأکید بر این‌که امر به ورزش، امربه‌معروف محسوب می‌شود، تصریح کرد: نهادهای متولی فرهنگی و ورزشی همچون اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری و سایر مجموعه‌های متولی باید در راستای توسعه ورزش و ایجاد امنیت روانی در جامعه برای ورزشکاران و مردم اقدامات لازم را هرچه سریع‌تر مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: به‌طور مکتوب و رسمی از شهرداری بجنورد خواسته‌شده تا پیش‌از ورود به فصل تابستان محل مناسب و پارکی را برای استفاده بانوان در ورزش دوچرخه‌سواری آماده و تجهیز کند تا شاهد برخی اقدامات خلاف مسائل شرعی و قانونی در سطح جامعه نباشیم و از طرف دیگر مقابل ورزش بانوان نیز گرفته نشود.

رستم‌پور از نهادهای نظارتی و امنیتی نیز درخواست کرد تا همراه با ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر پیگیر رفع دغدغه‌های به جا و خواسته‌های خانواده‌های استان در راستای توسعه ورزش به همراه امنیت روان جامعه باشند.

کد خبر 521962

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha