مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
۰ نفر

رئیس سازمان پسماند شهرداری یزد گفت: کمپ نگهداری حیوانات بی‌سرپناه تا ۲۰ روز آینده به طور رسمی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سگ‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا رحیم‌دل، ۲۶ خرداد بیان کرد: کمپ نگهداری حیوانات بی‌سرپناه استان یزد با هدف کنترل انتقال بیماری بین انسان و حیوان و فراهم کردن محیطی امن در سطح شهر تا ۲۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: برای ساخت این کمپ که در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع احداث شده، ۲۹۵ متر مربع دیوار پیش‌ساخته، دو قفس اصلی هر کدام به مساحت ۳۶۹ متر مربع، قفس‌های قرنطینه به مساحت ۱۷۰ متر مربع و حفر ۴ حلقه چاه جذبی برای دفع آب‌های سطحی حاصل از شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان پسماند شهرداری یزد بیان کرد: پس از انتقال سگ‌های ولگرد به پناهگاه اقداماتی مثل تفکیک نژادهای مفید از غیر مفید، واکسیناسیون، جراحی و عقیم‌سازی سگ‌های جمع‌آوری شده با رعایت کلیه اصول بهداشتی و ایمن انجام می‌شود و در صورت نژاددار بودن به متقاضیانی که برای نگهداری از مزارع و باغ‌های خود به آن‌ها نیازمندند تحویل داده می‌شوند.

رحیم‌دل ادامه داد: ساماندهی حیوانات بدون صاحب زیر نظر کارگروه حیوانات ناقل بیماری شهرستان و استان براساس شیوه‌نامه اجرایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 521933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha