مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در جرایم سایبری با کاهش ۱۱ درصدی مواجه بودیم. راه‌اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان سبب موفقیت در اجرای وظایف محوله است.

سایبری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار سید محمود میر فیضی در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از موضوعات امنیتی را می‌توان با راهکارهای اجتماعی حل کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از رهنمودهای علما و مراجع در انجام وظایف محوله پرفروغ‌تر ظاهر شویم.

وی اظهارکرد: نیروی انتظامی در عرصه هوشمندسازی نظارتی بحث روان‌سازی ترافیکی را بیش‌ازپیش جدی گرفته تا بتوانیم درعرصه فرهنگ‌سازی اقدامات مؤثرتری انجام دهیم.

سردار میر فیضی گفت: در شهر قم در جرایم سایبری با کاهش ۱۱ درصدی مواجه بودیم، ۸۸۵ هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه شناسایی شد که بالغ‌بر ۷۰ درصد آن در اینستاگرام شکل‌گرفته و همچنان نظارتی روی آن وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف ۲۱ گانه خود، پیوست‌های پژوهشی را در دستور کار قرار داده است، از جمله نهادینه‌سازی پاسخگویی و مطالبه‌گری، وظیفه‌مندی، ابزارشناسی، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی فکری است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان سبب موفقیت در اجرای وظایف محوله است.

کد خبر 521882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha