رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه محورهای شمال از سه‌شنبه ۲۷ خرداد آغاز شده و تا یک‌شنبه اول تیر ادامه دارد.

محدودیت‌های ترافیکی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی دوشنبه ۲۶ خرداد درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: محورهای شمال با آغاز موج تعطیلات تابستانی همچنان پرترافیک است که معمولا در ایام پایان هفته این ترافیک بیشتر می‌شود.

وی افزود: معمولا از چهارشنبه ترافیک پایان هفته آغاز می‌شود که بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس‌راه مازندران اضافه کرد: هفته جاری محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از سه‌شنبه ۲۷ خرداد آغاز می‌شود، تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ سه‌شنبه تا ساعت دو بامداد یک‌شنبه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

او بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ جمعه تا دو بامداد شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ جمعه تا دو بامداد شنبه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ شنبه تا دو بامداد یک‌شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ شنبه تا دو بامداد یک‌شنبه از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ سه‌شنبه تا دو بامداد بعد از مرزن‌آباد به سمت جنوب ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ سه‌شنبه تا دو بامداد روز بعد عبور از تهران به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد عبور از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

او یادآور شد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ جمعه از شمال به‌ سمت جنوب و بالعکس ممنوع خواهد بود.

قدمی خاطرنشان کرد: اعمال تمامی این محدودیت‌ها براساس وضعیت میدانی ترافیک خواهد بود که احتمال تغییر، لغو و یا ایجاد محدودیت جدید وجود خواهد داشت.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز باتوجه به وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر 521775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha