یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت: رونق و توسعه ورزش‌های گردشگری و به‌ویژه ورزش زمستانی در استان یکی از موارد بسیار حائز اهمیت است چرا که اردبیل یک منطقه سردسیر محسوب می‌شود و نباید به ورزش‌های تابستانی اکتفا کرد.

اسکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، امروز یکشنبه ۲۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رونق و توسعه ورزش‌های گردشگری و به‌ویژه زمستانی در استان یکی از موارد بسیار حائز اهمیت است چرا که اردبیل یک منطقه سردسیر محسوب می‌شود و نباید به ورزش‌های تابستانی اکتفا کرد.  

وی افزود: وجود ۵ پیست اسکی در استان اردبیل تحولی بزرگ در صنعت گردشگری ورزشی و نیز علاقه مردم به رشته ورزشی اسکی خواهد بود.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش‌ شاهد رشد و شکوفایی رشته‌های ورزشی به‌خصوص اسکی روی چمن و اسکی روی برف در استان اردبیل خواهیم بود.  

انوشیروانی گفت: پیست‌های اسکی شابیل، اندبیل خلخال و اوجور سرعین که با تسهیلات مناسب در حال اجراست در نوع آب و هوا و شرایط محل دو منظوره طراحی می‌شود و در نوع خود کم‌نظیر خواهند بود.  

وی تصریح کرد: این ۲ پیست اسکی هم نیاز به توسعه زیرساخت دارند که برای پیست اسکی روی چمن فندقلو تجهیزات تله اسکی خریدار شده و بعد از توسعه زیرساخت و مسطح شدن زمین پیست نصب خواهد شد.  

کد خبر 521622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha