یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتلان متواری پس از ۲۱ روز خبر داد.

قتل و دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعلی شکری، فرمانده انتظامی شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی‌وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان، شناسایی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.  

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی‌وصول خبری از بیمارستان جونقان مبنی بر فوت مردی ۳۴ ساله، ماموران کلانتری جونقان سریعاً به بیمارستان اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌کنند که مصدوم در اثر شدت جراحات و خونریزی شدید از ناحیه سر و پای چپ، جان باخته است.  

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: بلافاصله موضوع شناسائی قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که ۵ نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شده که متاسفانه یکی از مصدومین به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.  

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین درگیری همگی سابقه دار هستند بنابراین پس از هماهنگی قضائی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومین به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و ۴ قبضه سلاح شکاری و ۳ عدد فشنگ کشف و منازل، اموال و احشام متهمان برای پیشگیری از فروش آن‌ها و متواری شدن متهمان توقیف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان بیان کرد: پس از هماهنگی قضایی و ۲۱ روز اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً ماموران پلیس آگاهی فارسان از تردد متهمان در مسیر اصفهان به شهرکرد مطلع شده و با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان ۳ متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی در ورودی شهرکرد دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.  

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فارسان اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.  

کد خبر 521514

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha