استاندار بوشهر گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر و بروز حوادث غیرمترقبه مختلف در این استان، تسریع در تعیین تکلیف پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر ضروری است.

اورژانس هوایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه در استان و نیاز به حضور نیروهای امدادی در مناطق مختلف، احداث پایگاه اورژانس هوایی به‌منظور استقرار بالگرد امدادی و پزشکی ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه زمین موردنیاز دانشگاه علوم‌پزشکی برای احداث پایگاه اورژانس هوایی در نظر گرفته‌ شده، دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان نسبت پرداخت هزینه زمین به اداره کل راه و شهرسازی اقدام کند.

استاندار بوشهر تأکید کرد: وضعیت زمین احداث اورژانس هوایی و پرداخت هزینه به اداره کل راه و شهرسازی باید در هفته پایانی خرداد از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی تعیین تکلیف شود و همچنین به‌منظور تسریع درروند احداث پایگاه اورژانس هوایی، دانشگاه علوم‌پزشکی نسبت به تهیه نقشه آشیانه، مهمانسرا، سوله و سایر فضاهای موردنیاز اقدام کند.

گراوند اضافه کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر و بروز حوادث غیرمترقبه مختلف در این استان، احداث اورژانس هوایی در بوشهر یک اولویت مهم است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر بیان کرد: از سرجمع اعتبارات استانی برای تسریع در تکمیل پایگاه اورژانس هوایی اعتبار اختصاص خواهیم داد، اگر امکانات پایگاه اورژانس هوایی در بوشهر فراهم شود در مواقع بحرانی این پایگاه کمک شایانی به مدیریت بحران خواهد کرد.

وی تأکید کرد: ادارات کل فرودگاه، راهداری و حمل‌ونقل و شهرداری بوشهر نسبت به آماده کردن زمین، آسفالت و سایر نیازمندی‌های احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر اقدام کنند.

کد خبر 521404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha