شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

ظاهرا مردم کهگیلویه و بویراحمد دیگر واهمه‌ای از کرونا ندارند و به عواقب آن فکر نمی‌کنند.

ازدحام جمعیت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طبق آمارها بهتر از سایر نقاط کشور کنترل شد و در بسیاری از بخش‌ها این استان مقام اول کشور را به خود اختصاص داد، از جمله در غربالگری، کمترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا، کمترین میزان بستری و کمترین تعداد بیماران قرنطینه‌ای، به نحوی که با توجه به جمیع موفقیت‌ها ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، را به تعجب واداشت و او به قول خودش، در یاسوج شگفت‌زده شد.

اما این روزها مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که اوایل خیلی در برابر کرونا مراقبت می‌کردند، کمتر از کرونا می‌ترسند و می‌گویند وقتی تنها ۱۰ نفر در استان فوت کرده، کرونا در مقابل ما کاری از پیش نمی‌برد.

طبق آنچه در آخرین نشست ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفته شد، مردم تنها ۴۰ درصد از دستورات را رعایت می‌کنند و به نسبت دولتی‌ها که ۹۰ درصد پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند، میزان بسیار کمتری در برابر کرونا احساس خطر می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا با هشداری دوباره گفت: نباید با پای خود به سوی مرگ بروید، چرا وقتی نوبت پزشک ساعت ۱۰ شب دارید، ساعت ۴ بعدازظهر به کلینیک مراجعه می‌کنید و ازدحام به وجود می‌آورید؟

متاسفانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها از کرونا هیچ واهمه‌ای ندارند و از این ویروس مرگبار به نسبت ۳ ماه قبل نمی‌ترسند، در حالی که کرونا همچنان در کمین است و نشان داده که سرما و گرما و زمستان و تابستان نمی‌شناسد.

کد خبر 521095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha