مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های ارتباطی با هدف فراهم‌ کردن بستر سفر ایمن و روان برای کاربران جاده‌ای، با تلاش راهداران از ابتدای فروردین سال ۹۹ در محورهای ارتباطی آغاز شده و تا ۲۰ خرداد در ۱۶۴ کیلومتر از راه‌های شریانی این استان اجرا شد.

عملیات راهداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  احسان عراقی‌زاده افزود: ادامه طرح بهسازی آسفالت جاده‌های کرمان هم اکنون با قوت در حال اجراست.

وی اظهار کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل، داشتن رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم است تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد.  اهداف این اداره‌کل مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای روکش آسفالت مناسب و اقتصادی بودن طرح‌هاست.

عراقی‌زاده تصریح کرد: از این رو به منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای ۱۶۴ کیلومتر عملیات درزگیری، لکه‌گیری و روکش آسفالت عملیاتی شده که از این مقدار ۸۹ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی و تقویتی و ۷۵ کیلومتر درزگیری است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان افزود: عملیات روکش تقویتی در سطح اکثر محورهای اصلی استان از جمله سیرجان به شهربابک ۲۳ کیلومتر، کرمان به بافت ۵ کیلومتر، کمربندی فهرج ۷ کیلومتر، بم-دولت آباد-دارستان-کرک ۹ کیلومتر، سیرجان به کرمان ۱۱ کیلومتر، زرند به رفسنجان ۵ کیلومتر، گلباف-نیبید ۱۰ کیلومتر، حسین‌آباد-گروه ۶ کیلومتر، شهربابک-انار ۳ کیلومتر، بردسیر-سیرجان ۷ کیلومتر، انجرک-تاج‌آباد ۳ کیلومتر اجرا شد.

وی بیان کرد: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

کد خبر 521012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha