شکایت‌ها و مشکلات شهروندان خراسان‌رضوی از دستگاه‌های اجرایی از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ پاسخگویی و پیگیری می‌شود.

سامانه سامد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی شنبه ۲۴ خرداد گفت: اهالی این استان می‌توانند از طریق سامانه "سامد"، ارتباط مستقیم بین دولت و مردم با تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را به صورت مستقیم با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند.

دکتر ناصر فخرموحدی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص هفتگی مقرر شده است مدیران و مسئولان استانی با حضور در محل سامانه سامد، به صورت برخط پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های شهروندان ‌باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۳۲ مدیر ارشد دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل استانداری در موعد تعیین شده به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم بوده‌اند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از سامانه سامد برای پاسخگویی برخط مدیران در سطح کشور است.

فخر موحدی افزود: این اقدام به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایت اجتماعی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دنبال می‌شود.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با عنوان "سامد" برای تعامل آسان مردم و دولت و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی در سطح کشور فعال است تا نظارت مؤثر بر تمامی فرآیندهای رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مردم انجام شود.

کد خبر 520998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha