شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

سخنگوی طرح حمایت معیشتی گفت: وام یک میلیون تومانی شرایط کرونایی در مجموع به ۲۱،۰۵۱،۳۹۳ خانوار معادل ۸۷ درصد از خانوارهای یارانه‌بگیر پرداخت شد.

یارانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، سخنگوی طرح حمایت معیشتی در صفحه شخصی خود نوشت: در روز بیست و دوم خرداد ۸۶۷.۰۲۵ خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را دریافت کردند و در مجموع  ۲۱،۰۵۱،۳۹۳ خانوار معادل ۸۷ درصد از خانوارهای یارانه‌بگیر تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

 این تسهیلات نمونه یک کار موفق ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کد ملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود. حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرآیندهای اینچنینی است.

 دستاورد مهم بعدی، دریافت شماره تلفن همراه رسمی از ۸۷ درصد خانوارهای یارانه‌بگیر بود. از این پس تمامی پیام‌هایی که به این شماره ارسال می‌شود به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کد پستی رسمی از همه ایرانیان است تا توسط هیچ دستگاهی از مردم آدرس خوداظهاری گرفته نشود.
 

کد خبر 520854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha