فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۲۰ روز گذشته در مناطق مختلف این استان کشف و ضبط شده است.

قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: این میزان کالای قاچاق در راستای اجرای برنامه‌های پلیس این استان در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، به دست آمد و در این رابطه ۲۵ نفر دستگیر و ۲۵ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شده است.

وی بیان کرد: در این مدت، ماموران انتظامی استان مرکزی موفق به کشف ۲ میلیون و ۱۱ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق نیز در این استان شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ جامع و هدفمندی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در این استان انجام شده و در دستور کار است.

پنجمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر در شهرستان شازند اجرا شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پنجمین مرحله طرح ظفر در شهرستان شازنددر راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاسخگویی به نوع مطالبات شهروندان اجرا شد.

سردار مفخمی افزود: این طرح عملیاتی به مدت پنج روز و در هفت نقطه از شهرستان شازند اجرا و در راستای آن ۹۸ نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: کشف ۲ کیلو و ۴۰۱ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و ۲۶ فقره انواع سرقت، توقیف ۴۹ دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و اعمال قانون هشت هزار و ۶۲۰ دستگاه وسیله نقلیه به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، از دیگر توفیقات اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: کشف ۱۵ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال انواع کالا قاچاق و توقیف ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین، بخش دیگری از توفیقات اجرای این طرح در شهرستان شازند است و اجرای طرح در سایر شهرستان‌های استان مرکزی نیز در دستور کار قرار دارد.

دستگیری سارقان احشام در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: سارقان احشام این شهرستان با تلاش عوامل پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ «عباس محمد رضایی» افزود: در چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هایی از سرقت احشام در شهرستان محلات و روستای «باقرآباد» این شهرستان، بررسی تخصصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با شروع تحقیقات تخصصی و اقدامات انجام شده، ۲ نفر از سارقان احشام در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و با هماهنگی‌های صورت گرفته به پلیس آگاهی شهرستان محلات منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات ادامه داد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده به سرقت ۱۹ راس دام اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

دستگیری سارق قطعات خودرو در اراک 

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق قطعات خودور در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در روزهای اخیر در سطح شهرستان اراک بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات ماموران کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان اراک، سارق، شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌های انجام شده به یک فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو در اراک اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کد خبر 520588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha