سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام ممنوع شدن پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ‌ها گفت: در صورت کشف چنین خودروهایی مسئولیت آن بر عهده مالکان پارکینگ‌هاست.

احتکار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار این سازمان به مالکان پارکینگ در پذیرش خودروهای بدون پلاک اظهار داشت: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان تعزیزات حکومتی کشور، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و پلیس راهور تشکیل شد.

سخنگوی تعزیرات اظهار داشت: در این جلسه یک مصوبه و توافق‌نامه با سه محور امضا شد و بر همین اساس پارکینگ‌ها ملزم خواهند شدند که از پذیرش هر نوع خودروی بدون پلاک خودداری کنند و این مساله در گشت‌های مشترک تعزیرات بررسی می‌شود.

وی با بیان این مطلب که مالکان پارکینگ در صورت کشف خودرو بدون پلاک باید پاسخگو باشند و مسئولیت موضوع به عهده آنان است، افزود: خودروسازان به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی حق خروج خودروی بدون پلاک از انبارهای خود را ندارند و بازرسی‌هایی که بر اساس شناسایی‌های اطلاعات‌محور است با محوریت این سه دستگاه انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه قضایی و دادستان دستگاه قضایی باید بیشتر شود تا التهاب موجود در بازار خودرو و دلال‌های کذاب که در این حوزه وجود دارند، کاسته شود چراکه فشار آن بیشتر برای مردم و مصرف‌کننده است.

کد خبر 520126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha