مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
۰ نفر

فرمانده پاسگاه شهید محمدی بخش بوشکان دشتستان استان بوشهر گفت: ۲ شکارچی متخلف که به‌صورت غیرمجاز یک رأس قوچ وحشی را در این بخش شکار کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.  

شکار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، مهرداد نوروزی چهارشنبه ۲۱ خرداد به رسانه‌ها اعلام کرد: به استناد گزارش دریافتی موثق مبنی بر شکار و حمل سر یک رأس قوچ وحشی توسط یک دستگاه خودرو سواری پراید، موضوع در دستورکار محیط بانان قرار گرفت.  

فرمانده پاسگاه شهید محمدی بخش بوشکان دشتستان استان بوشهر بیان کرد: در این ارتباط با هماهنگی با مقام قضایی و هماهنگی مأموران انتظامی بخش بوشکان خودرو مدنظر توقیف و از درون آن سر یک رأس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.  

نوروزی ادامه داد: در این مورد ۲ نفر متخلف دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.  

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر گفت: همکاری و تعامل با نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی یکی از اولویت‌های کاری و مهم این یگان است که تاکنون نتایج خوب و مؤثری نیز در پی‌داشته است.  

سید احسان موسوی همچنین با تشکر از همکاری قضات و مأموران پاسگاه انتظامی بوشکان افزود: از تمامی شهروندان دوستدار محیط‌زیست در سراسر استان بوشهر درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به نزدیک‌ترین اداره محیط‌زیست یا پاسگاه‌های محیط‌بانی اطلاع‌رسانی یا با شماره تلفن ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.  

کد خبر 520075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha