مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

مدیر آب و فاضلاب پیشوا از تعویض و نوسازی شبکه آب‌رسانی روستاهای این شهرستان خبر داد.

ترکیدن لوله آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا رمضان‌زاده اظهار داشت: برای از مدار خارج کردن خطوط فرسوده و قدیمی آب‌رسانی و جلوگیری از تلفات آب در شبکه توزیع، عملیات اصلاح شبکه با اجرای ۱۵۰۰ متر لوله‌گذاری در سه روستای مذکور انجام شده است.

وی افزود: عملیات اصلاح شبکه آب‌رسانی در روستاهای زواره بید، جلیل آباد و گل عباس در استان تهران با موفقیت اجرا و اهداف مورد نظر محقق شده‌است.

رمضان‌زاده گفت: در روستای زواره بید عملیات اصلاح شبکه با اجرای ۵۰۰ متر لوله‌گذاری با استفاده از لوله پلی‌ اتیلن ۱۱۰ میلی‌متر انجام شد. در روستای جلیل آباد شبکه آب‌رسانی خیابان شهید تقی پور با ۵۰۰ متر لوله سایز ۱۶۰ میلی‌متری، خطوط فرسوده از مدار بهره‌برداری خارج و همچنین ۷۰ فقره از انشعاب روستاییان نوسازی و استانداردسازی شدند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: برای نوسازی و کاهش آمار حوادث و شکستگی در روستای گل عباس و رودبارک ۵۰۰ متر از لوله‌های فرسوده شبکه توزیع از مدار بهره‌برداری خارج و لوله‌های جدید با جنس و قطر مناسب وارد مدار آب‌رسانی این روستا شدند.

رمضان‌زاده گفت: همزمان با اجرای عملیات اصلاح شبکه در روستای گل عباس ۶۰ فقره از انشعابات مشترکین این محل تعویض و نوسازی شدند که با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکین روستاهای مذکور از وضعیت آب‌رسانی هستیم.

کد خبر 519895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha