مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از اعطای تسهیلات کم بهره و بخشودگی مالیاتی به اصناف آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

واحد تولیدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، لطف‌الله ستاره افزود: در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اصناف، کسبه و واحدهای صنفی تولیدی شهرستان ری در استان تهران آسیب فراوانی را متوجه شدند و اغلب اجناس تولیدی به تعطیلی واحدهای عرضه و فروش به تولیدکنندگان برگشت خورد.

وی افزود: در راستای کاهش مشکلات ناشی از این بیماری تعاملاتی با اداره‌های خدمات‌رسان شهرستان ری صورت گرفته که در فرصت‌های آتی گزارش تفاهمات اعلام خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی به تعویق افتاده است، اما در مذاکراتی که با اداره کل مالیاتی داشتیم پیشنهاد شد که کسبه در صورت تمایل نسبت به پرداخت مبلغ علی‌الحساب مالیات اقدام کنند تا بخشودگی مالیاتی و تسهیلات خوش حسابی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

ستاره تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال افزایش مالیات در سال جاری وجود دارد، اصناف با پرداخت مبلغ معادل یا کمتر از سال گذشته می‌توانند از مساعدت حداکثری حوزه مالیاتی برخوردار شوند.

وی گفت: تعاملاتی برای اعطای تسهیلات کم‌بهره با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت گرفته است. جلساتی برای اعطای تسهیلات از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برگزار شده که با تشکیل کارگروه مرتبط، اصناف آسیب دیده شناسایی و برای دریافت تسهیلات به ستاد معرفی می‌شوند.

کد خبر 519638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha