سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اعلام کرد: «جهانگیر آزادی میان‌کوهی» یکی از جانبازان کرمانشاهی که صبح دوشنبه نوزدهم خرداد خودسوزی کرده بود، در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.

حجت‌الاسلام هادی عسکری

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام هادی عسکری افزود: این فرد که ۱۵ درصد جانبازی داشت صبح دیروز بدون اینکه مراجعه‌ای به بنیاد شهید شهرستان کرمانشاه داشته باشد در مقابل این نهاد به خودسوزی اقدام کرد و توسط مغازه‌داران محل آتش خاموش و به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهارکرد: بعد از وقوع این حادثه به‌ همراه فرماندار کرمانشاه، مشاور استاندار کرمانشاه و معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه در بیمارستان امام‌خمینی (ره) برای پیگیری درمان آقای آزادی حضور یافته ولی به علت شدت سوختگی بعد از ساعاتی فوت کرد.  

وی بیان کرد: این جانباز پرونده پزشکی پی تی اس دی (تحریک‌پذیری) دارد و سابقه بستری در بیمارستان فارابی کرمانشاه را هم داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه افزود: مرحوم آزادی سه فرزند دارد و از بنیاد شهید خدمات معیشتی و بیمه تکمیلی دریافت می‌کرده است.

عسگری گفت: این فرد از بنیاد شهید درخواست وام کرده بود اگرچه نوبتش هم نرسیده بود اما در نوبت دریافت وام قرارگرفته بود و برای پرداخت وام هم از او یک ضامن که جزو حداقل شرایط پرداخت است، خواسته بودند.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و نزدیک به ۲۰ هزار جانباز دارد که از این تعداد ۳۵۰ تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند.

کد خبر 519614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha