سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: هیات مدیره هیچ جلسه ای تشکیل نداده‌ و نام هیچ کس برای سرمربیگری مطرح نشده است.

ذوب آهن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس احمد جمشیدی در خصوص قطع همکاری رادولوویچ با ذوب‌آهن اظهار داشت: او گفته به ایران نمی‌آید و می‌خواهد با باشگاه قطع همکاری کند. این صحبت‌ها برای ما سندیت ندارد و منتظر هستیم نظرش را به صورت قانونی و کتبی به ما ارسال کند. یک ایمیل به او زده‌ایم و درخواست کرده‌ایم آماده بازگشت شود و مقدمات بازگشتش را فراهم کرده‌ایم. حتی به او تاریخ بلیتش را اعلام کرده‌ایم تا هر چه سریع‌تر برای حضور در تمرینات ذوب‌آهن حاضر شود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در رابطه با شایعات انتخاب سرمربی جدید از سوی هیأت مدیره باشگاه گفت: هیأت مدیره هیچ جلسه‌ای تشکیل نداده و قرار است در هفته آینده جلسه ای را تشکیل دهیم و اگر تا آن زمان رادو درخواست قطع همکاری داده بود در خصوص آن صحبت می‌کنیم. تا کنون هیچ گزینه ای مدنظر ما نیست و قانوناً رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن است. با احترام به اسامی مطرح شده هیچ نامی برای سرمربی‌گری چه ایرانی، ‌چه خارجی مطرح نشده است.

جمشیدی در خصوص مذاکره با سفارت صربستان برای بازگشت سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: هیچ صحبت مستقیمی با صربستان نداشته‌ایم. فقط از طریق ایمیل از او خواسته‌ایم به ایران بازگردد. تاریخ بلیت را مشخص کرده‌ایم و منتظر بازگشتش هستیم.

وی در خصوص استعفای جواد محمدی از سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن گفت:‌ اصلا این موضوع صحت ندارد. او مقداری کسالت دارد و چند روز نتوانست در باشگاه حاضر شود. دیروز با تمام مشکلاتی که وجود داشت به باشگاه آمد و در تمام این مدت امور را زیر نظر داشت.

وی افزود: اسامی مطرح شده از جمله نام یک ایجنت برای حضور در هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصلاً صحت ندارد و این اخبار رسمی نیست.

جمشیدی در مورد اعضای بازنشسته در هیأت مدیره این باشگاه گفت: هیأت مدیره غیرموظف است و هیچ الزام به حضور ندارد. در خصوص استعفا و منع بکارگیری چیزی به ما نگفته‌اند و در باشگاه صحبتی مطرح نشده، هیأت مدیره به کارش ادامه می‌دهد و در کنار مدیرعامل با قوت امور را  جلو می‌بریم.

سخنگوی ذوب آهن خاطرنشان کرد: امیدوارم رسانه‌ها مثل شما صادقانه کمک باشگاه‌ها باشند و واقعیت‌ها ر ا بنویسند. موقعیت ورزش این روزها حاد و بحرانی است، هیچ پیش‌بینی برای آینده نداریم و امیدواریم این بیماری ریشه‌کن شود و به روزهای عادی بازگردیم.

کد خبر 519542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha