رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ فیلم از حوزه هنری استان به جشنواره فیلم کرونای حیدرآباد هند ارسال شد.

جشنواره فیلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شریف اسلامی افزود: ۱۰ فیلم استانی به جشنواره فیلم هند ارسال شد. با هماهنگی‌های انجام شده با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند، ۱۰ عنوان فیلم کوتاه با موضوع کرونا به جشنواره بین‌المللی فلیم کوتاه کرونا کشور هندوستان ارسال شد.

وی افزود: فیلم‌های کوتاه "خواهش"، "اگر رعایت نکنیم"، "آخرین عیددیدنی"، "سیزده‌به‌در"، "چرت و پرت"، "پاکبان ضدویروس نیست"، "از جنگ تا کرونا"، "دومینو"، "مدافع سلامت" و "بازی با مرگ" فیلم‌های ارسالی به این جشنواره بودند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این فیلم‌ها از تولیدات حوزه هنری استان با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که طی سه ماه اخیر با هدف فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن‌گرافیک تولید شده‌اند.

اسلامی گفت: این مرکز در این مدت بیش از ۱۸ فیلم کوتاه در قالب داستانی، مستند، انیمیشن و موشن‌گرافی با موضوع کرونا و همچنین کمک مومنانه تولید کرده و در فضای مجازی اکران کرده است.

وی اظهار کرد: ۲ فیلم کوتاه داستانی و ۲ انیمشن دوبعدی و سه‌بعدی نیز هم‌اکنون در این مرکز در حال تولید است که به‌زودی در فضای مجازی پخش خواهد شد.

کد خبر 519344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha