مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌پذیر، تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان تعلق خواهد گرفت.

تاكسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات ۶ میلیون تومانی داده است.

وی افزود: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir و طی مراحل ثبت‌نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

ضامنی در رابطه با شرایط تسهیلات بیان کرد: تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره‌برداری معتبر باشند.

وی ادامه داد: در گام اول مقرر شده است به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات پرداخت شود و در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تائید وزارت کشور نیز مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خاطرنشان کرد: متقاضیان بابت کد کارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و بجای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند.

وی گفت: زمان پرداخت تسهیلات طبق گفته مسئولان وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی از اواخر خرداد با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس ۳ ماهه خواهد بود.

کد خبر 519204
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha