هر روز پیام هایی به دستم می رسید که در آن، تهدید به مرگ می شدم یا برای خانواده من آرزوی مرگ می کردند. می گفتند که من را پیدا می کنند و از بین می برند

اكاترينا

به گزارش همشهری آنلاین بعد از کشته شدن جورج فلوید در آمریکا موج جدیدی علیه نژاد پرستی در دنیا شکل گرفته است و  برخی از افراد مشهور  هم تجربه های خود در این زمینه را بازگو می‌کنند.

یکی از این افراد اکاترینا دوروژکو همسر سفیدپوست لوییز آدریانو ستاره سابق شاختار دونتسک و  و میلان ایتالیاست که این روزها در پالمیراس برزیل بازی می کند. این مدل روسی در اینستاگرام خود از  روزهای سخت بعد از ازدواج حود با بازیکن برزیلی گفته است: «می خواهم به موضوعی بپردازم که شاید شنیدن آن در شرایط فعلی، دردناک به نظر برسد. از والدین خود بابت نحوه تربیت من تشکر می کنم. هرگز به خاطر تفاوت ها از افراد دیگر دوری نمی کنم. از نظر من، همه مثل یکدیگر هستند و پایان مشابهی در انتظار ماست. وقتی با آدریانو ازدواج کردم، می ترسیدم خانواده او، من را نپذیرند چون روس هستم. وقتی که تازه به برزیل سفر کرده بودم، مردم در خیابان فریاد می زدند: “نگاه کنید، آن زن روس درحال آمدن است!” هر روز پیام هایی به دستم می رسید که در آن، تهدید به مرگ می شدم یا برای خانواده من آرزوی مرگ می کردند. می گفتند که من را پیدا می کنند و از بین می برند.»

کد خبر 518958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha