مردی که همسرش را با شلیک گلوله به قتل رسانده، در بازجویی‌ها مدعی شد به قصد شوخی همسرش را هدف گرفته بود.

بازداشت دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، این حادثه هفته گذشته در یکی از روستاهای شهرستان جوانرود استان کرمانشاه رخ داد و زنی ۵۵ ساله با شلیک گلوله از سلاح بادی شوهرش به قتل رسید.

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام پاسگاه انتظامی پلنگانه مبنی بر وقوع یک قتل در روستای «ترکه علیا» شهرستان جوانرود، کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران کلانتری ۱۱ رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. مأموران پس از حضور در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود و در تحقیقات صورت گرفته دریافتند زن ۵۵ ساله به دست همسر ۶۰ساله خود هدف اصابت گلوله قرار گرفته است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در گام بعدی مأموران با حضور در محل سکونت این زوج علاوه بر دستگیری عامل تیراندازی، یک قبضه سلاح بادی که بوسیله آن تیراندازی شده کشف کردند. فرد دستگیرشده همان ابتدا به جرم خود مبنی بر تیراندازی اعتراف و عنوان کرد که به قصد شوخی با همسرش و به گمان اینکه اسلحه خالی است، آن را به سوی زن نشانه گرفته و شلیک کرده است، اما این شوخی بی‌جا باعث مرگ همسرش شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه انجام چنین اعمالی گاهی عواقب جبران‌ناپذیری به همراه دارد، گفت: حتی با تصور اینکه اسلحه خالی است هم نباید شوخی کرد. چراکه ممکن است اتفاق جبران‌ناپذیری مثل این حادثه رخ بدهد.

کد خبر 518850

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha