شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از بازرسی بیش از ۳۱ هزار کنتور گاز خانگی و صنعتی در استان اردبیل خبر داد.

بازرسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال ۹۸ بیش از ۳۱ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور گاز خانگی و صنعتی در استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت گاز اردبیل در حال حاضر به بیش از ۴۹۰ هزار مشترک خدمات ارایه می‌دهد، طی سال ۹۸ بیش از ۳۱ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور گاز خانگی و صنعتی به همراه ۹۶ کیلومتر لوله گازرسانی فلزی و ۳۰۳ کیلومتر لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف توسط کارشناسان واحد بازرسی فنی و ارزیابان برون سازمانی مورد ارزیابی و تست قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل حفظ و حراست از شبکه‌ها و تأسیسات را از اهم وظایف شرکت در سال‌های آتی برشمرد و گفت: ارایه خدمات بهینه و تامین مستمر گاز طبیعی به عنوان مهمترین رسالت شرکت‌های گاز استانی مبتنی بر حفظ و حراست از شبکه‌ها و تأسیسات است که در این خصوص برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیق و نظارت توسط کارشناسان واحد بازرسی فنی نقش مهمی را در تحقق این هدف مهم دارد.

اسماعیلی بیان کرد: برای گازرسانی به تمامی شهرها و تعداد یک هزار و ۳۱۲ روستای استان اردبیل بیش از ۹ هزارو ۶۰۰ کیلومتر خطوط لوله شبکه‌گذاری شده است.

کد خبر 518631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha