شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

مجموعه "ردیف نوازی' ردیف میرزا عبدالله به روایت نورعلی برومند با نوازندگی تار حسین علیزاده در قالب هفت آلبوم در فروشگاه‌های دیجیتالی معتبر جهان عرضه شد.

رديف نوازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، نسخه بین‌المللی مجموعه "ردیف نوازی" ردیف میرزا عبدالله به روایت نورعلی برومند و اجرای تار حسین علیزاده در قالب هفت آلبوم توسط مؤسسه "تار و پود" در فروشگاه‌های دیجیتالی معتبر جهان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

انتشار این مجموعه در حالی است که اولین دوره انتشار آن توسط مؤسسه فرهنگی هنری "ماهور" به مدیریت محمد موسوی سال ۱۳۷۱ صورت گرفته بود و اکنون با تغییراتی در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

در توضیح این مجموعه آمده بود: ردیف کامل میرزا عبدالله به روایت نورعلی برومند با اجرای تار حسین علیزاده که اجرای آن با سه تار نیز قبلاً به صورت پنج سی‌دی جداگانه منتشر شده بود، به معرفی میرزا عبدالله، نورعلی برومند و حسین علیزاده می‌پردازد. بخش دیگر آلبوم به قلم حسین علیزاده، مفاهیم ردیف، دستگاه، گوشه، نقش گوشه‌ها و برخی اصطلاحات مربوط به ردیف را توضیح می‌دهد و سی گوشه مشترک در دستگاه‌ها و آوازهای ردیف میرزا عبدالله را، با ارائه نت نوشت آنها، معرفی می‌کند.

کد خبر 518543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha