مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: پروژه آبرسانی از خط ماملو با ۷۰ درصد پیشرفت طبق تعهد پیمانکار و مجری پروژه تا پایان تیرماه ۹۹ آماده بهره‌برداری می‌شود.

آبرسانی غیزانیه

به‌ گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، صابر پرنیان پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی عباس‌آباد را مهم‌ترین پروژه برای شکل‌گیری بستری پایدار برای رشد و توسعه در حوزه تولید و افزایش اشتغال‌زایی دانست.

وی اظهار کرد: امروز ۱۷ خرداد بازدیدی از این طرح داشتیم، و این بازدید در پی اقدامات سال‌های گذشته برای تشکیل زیرساخت از پروژه خط ماملو که در حدود ۱۱۰ لیتر بر ثانیه برای شهرک صنعتی عباس‌آباد و خوارزمی است انجام شده‌است.

پرنیان بیان کرد: شهرک صنعتی عباس‌آباد با حضور ۳۰ هزار کارگر در حال فعالیت با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز قابلیت افزایش اشتغال و تحقق شعار سال در راستای جهش تولید را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: پروژه آبرسانی از خط ماملو ۸ سال گذشته آغاز شد که پیشرفتی نداشته است، اما اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت طبق تعهد پیمانکار و مجری پروژه تا پایان تیرماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

پرنیان تصریح کرد: این پروژه آبرسانی بزرگ‌ترین پروژه تامین آب پایدار شهرک‌های صنعتی به‌ شمار می‌آید که ضمن تثبیت کارگران فعلی می‌تواند زمینه اشتغال ۳۰ هزار شغل دیگر را فراهم وبستر بسیار پایداری برای رشد و توسعه در حوزه‌های تولید و افزایش اشتغال‌زایی ایجاد کند.

کد خبر 518501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha