شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

یک مرد میانسال که متهم است دوستش را به خاطر یک باغچه شراکتی کشته است، در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

قتل

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل آغاز شد؛ زمانی که جسد خونین مردی در بیابان‌های اطراف تهران کشف شد.

با شناسایی هویت مقتول، همسرش مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: کیوان آخرین بار با دوستش نیما قرار گذاشته بود. آنها سال‌های زیادی است که با هم دوست و شریک هستند. اما همسرم با دوستش بر سر یک قطعه باغچه اختلاف داشتند. شوهرم قبل از اینکه از خانه خارج شود، به من گفته بود که نیما از او خواسته تا باغچه را به او بفروشم اما من قصد این کار را ندارم.

این اظهارات، مأموران را بر آن داشت تا نیما دوباره به اداره آگاهی احضار شود که این بار نیما به قتل اعتراف کرد و گفت: من و کیوان چند سالی بود که با هم یک قطعه باغچه را به‌ صورت شراکتی خریده بودیم. من بارها از او خواسته بودم تا سهمش را به من بفروشد اما موافقت نمی‌کرد و آن روز هم سر این مسأله با هم بگو مگوی شدیدی داشتیم و در نهایت درگیری بین ما پیش آمد و من از روی عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و بعد هم برای اینکه کسی متوجه ماجرا نشود، جسدش را در بیابان‌های اطراف تهران رها کردم و به خانه رفتم.

بعد از اعتراف صریح نیما و تکمیل تحقیقات، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و این متهم روز سه‌شنبه محاکمه شد. در ابتدای جلسه و پس از قرائت کیفرخواست، اولیای دم درخواست قصاص کردند و در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت اما با رد اتهام قتل عنوان کرد: من کسی را نکشته‌ام و هر حرفی هم که در اعترافاتم گفته‌ام، تحت فشار بازجویی در اداره پلیس بوده است. پس‌ از دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

کد خبر 518292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha