مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: بر اساس طرح تشویقی شرکت توانیر، قبوض برق کشاورزانی که روزانه چهار ساعت چاه آب خود را خاموش کنند، رایگان می‌شود.

چاه آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود سلیمانیان افزود: این طرح تا ۱۵ شهریورماه اجرا می‌شود و کشاورزان داوطلب می‌توانند با ارسال شماره پرونده برق از روی فیش برق، به شماره ۵۰۰۰۵۹۵۹۰۱۷ ثبت‌نام کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۲۱ داخلی ۲ تماس بگیرند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم ادامه داد: ثبت‌نام تا پایان خردادماه ادامه دارد. در این طرح کشاورزان باید چاه برق خود را در ساعات اوج مصرف برق یعنی بین ساعات ۱۳ تا ۱۷ خاموش کنند.

سلیمانیان گفت: بیش از ۹۰۰ حلقه چاه آب کشاورزی در استان قم فعال است و تاکنون ۴۰۰ کشاورز برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: اگر کشاورزان در طول این ۷۷ روز، برق چاه‌های آب را در ۴ ساعت مذکور طی ۳۰ روز متوالی قطع کنند، پاداش دیگری نیز به آن‌ها اختصاص داده می‌شود که در قبوض برق اعمال خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: تا پایان خردادماه همه چاه‌های کشاورزی قم به این سامانه مجهز می‌شوند تا امکان قطع برق چاه‌های آب در ساعت‌های اوج مصرف برق از طریق شرکت برق ممکن شود.

به گفته سلیمانیان، سال گذشته ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش از محل خاموشی چاه‌های آب کشاورزی در قبوض کشاورزان اعمال شد.

کد خبر 518102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha