مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

 فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور هراز روز جمعه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۰ صبح به دلیل افزایش تردد، از شرق استان تهران به طرف استان‌های شمالی محدود و مسدود می‌شود.

‌اعمال محدودیت ترافیکی در هراز و کندوان/جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز از ساعت ۱۰ صبح تردد تمامی وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۲ ظهر از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه خواهد شدو این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های دریافتی ترافیک در مسیرهای هراز و فیروز کوه سنگین و پرحجم است و برخلاف انتظار، تردد به طرف استان‌های شمالی افزایش یافته است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان با مدیریت سفر و برنامه زمان بندی شده و استفاده از مسیر جایگزین فیروزکوه به سفر خود ادامه بدهند.

محبی با اشاره به موج سنگین بازگشت مسافران از استان‌های شمالی، خاطر نشان کرد: به مسافران استان‌های شمالی توصیه می شود بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

وی ادامه داد: اتلاف وقت، استهلاک خودرو، مصرف سوخت بالا و خستگی رهاورد سفر مسافران استان‌های شمالی در ایام تعطیلات است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران  با تاکید بر برخورد قانونی ماموران پلیس راهور با متخلفان، اظهار داشت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی  در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد خبر 517825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha