چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

رئیس دادگستری دلفان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی صفر بیرانوند چهارشنبه چهاردهم خرداد افزود: قاچاقچیان در قالب یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، این محموله را از استان‌های مرکزی بارگیری نمودند که به‌قصد توزیع در دلفان با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی ماموران اداره اطلاعات قبل از ورود به این شهرستان در عملیات موفق آمیز به دام افتاده و متلاشی شدند.

به گفته رئیس دادگستری دلفان استان لرستان، تاکنون  یک نفراز این باند دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف‌شده و سایر اعضای باند مذکور نیز شناسایی‌شده‌اند که به‌زودی برای مجازات به دستگاه قضایی تحویل می‌شوند.

بیرانوند با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش چشمگیر سربازان گمنام امام زمان(عج) دلفان مکان امنی برای باندهای توزیع مواد مخدر نیست و ماموران اداره اطلاعات این شهرستان در دو سال گذشته عملکرد درخشانی در این زمینه داشته‌اند لذا عاقبت قاچاقچیان به دام افتادن در چنگال قانون است و با آنان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

کد خبر 517792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha