معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم بیماران کرونایی در این استان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال افزایش است.

بیماران کرونایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدمهدی بانشی اظهار کرد: حجم ورودی بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مراکز درمانی به‌دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال افزایش بوده و در صورت ادامه این روند وضعیت قرمز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بیماری را تمام شده فرض کردند و به‌دلیل این عدم رعایت و وارد پیک شدیم، عنوان کرد: همراهی مردم کم‌رنگ شده و هشدار می‌دهم این عدم همراهی سبب افزایش تعداد بیماران کرونایی می‌شود.

بانشی خواستار رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند توسط مردم شد و افزود: برخورد با اصناف، ادارات و کارگاه‌های تولیدی نقض‌کننده فاصله‌گذاری هوشمند تشدید می‌شود زیرا یکی از مهم‌ترین الزام‌های بازگشایی این صنوف رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضروری است مردم با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده برای شکست ویروس کرونا وارد عمل شوند.

کد خبر 517770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha