۹ طرح تامین، انتقال و توزیع برق با حضور مجازی وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس، پنج‌شنبه ۱۵ خرداد در قالب پویش هر هفته الف - ب- ایران با اهداف اجرای زیر ساخت‌ها و بهینه‌سازی ساز و کارها در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، غلامرضا نصیری، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد: این طرح‌های تامین و انتقال برق بوشهر با هزینه ۱۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده‌است.

غلامرضا نصیری ادامه داد: وزیر نیرو در این برنامه ویدئو کنفرانسی پروژه‌های افزایش ظرفیت پست‌های ۲۳۰ کیلوولت گناوه و بوشهر، توسعه و افزایش ظرفیت ۴۰۰ کیلوولت پارس (عسلویه)، صنعت بوشهر را افتتاح خواهد کرد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر یادآور شد: طرح‌ اصلاح، به روزرسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برق نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی وزیر نیرو در استان بوشهر است.

نصیری اجرای پویش هر هفته الف. ب. ایران را رویکردی برای رونق و جهش تولید ارزیابی کرد و گفت : امسال در این پویش با محوریت گردش امور، فرآیندها، دستورالعمل‌ها، ضوابط، تفویض اختیار به استان‌ها، کاهش تلفات، افزایش راندمان که طیفی از فعالیت‌ها را شامل می‌شود و مهمتر از ساخت و ساز است، پیش بینی شده که اقدامی ماندگار خواهدبود.

وی بیان کرد: امیدواریم بهره‌برداری از طرح‌های این پویش منشا خیر و برکت برای مردم استان بوشهر و آغازی بر شتاب بخشی به فعالیت‌های توسعه زیر ساخت‌های تامین و انتقال برق در منطقه جنوب کشور باشد.  

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در برنامه ویدئو کنفرانس وزیر نیرو سه طرح شامل توسعه شبکه‌های توزیع برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و ارتباطات و توسعه و نوسازی ناوگان خودرویی عملیاتی برق این استان راه‌اندازی می‌شود.

اردشیر مذکوری حضور وزیر نیرو در این برنامه را فرصت مغتنمی برای پرداختن به استعدادهای توزیع و انتقال برق در استان بوشهر دانست و گفت: برنامه‌های پویش هر هفته الف. ب. ایران منشاء اثر و خدمات ویژه در استان بوشهر است.

در این پویش الف، نشانی از آب و آبادانی است و ب، نشانه‌ای از برق و بردباری و با هم بودن، برای ساختن ایرانی که شایسته ایرانیان است و پویش هر هفته الف - ب- ایران راهی به عمران و آبادانی برای ساختن جامعه‌ای برخوردار از زیر ساخت‌های توسعه است که در ایران اسلامی با درایت و خوش فکری وزیر نیرو شکل گرفته‌است.

صنعت آب و برق تا پایان سال ۱۳۹۸ بهره‌برداری از ۲۲۷ طرح را در حوزه آب و برق کلید زد و این کار را همه با هم انجام دادند، یعنی مردم، رسانه‌ها و کارکنان و متخصصان صنعت آب و برق در کنار یکدیگر طرح‌های دو صنعتی را که الفبا و زیرساخت توسعه هستند را افتتاح کردند و به بهره‌برداری رساندند.

پویش هرهفته الف. ب. ایران در سال ۹۹ با ابعاد گسترده‌تر مبتنی بر نام‌گذاری امسال به‌عنوان سال جهش تولید ادامه پیدا کرده‌است، وزارت نیرو در تلاش است امسال با اصلاح رویکردها و رویه‌ها برای خدمت‌ رسانی آماده‌تر باشد.

پویش امسال هر چند تابلوی هرهفته الف. ب. ایران را خواهد داشت اما تابلوی دیگری در کنار آن خودنمایی خواهد کرد و آن ساخت‌وسازها و سازوکارها است تا هم پروژه‌های برنامه‌ریزی شده با کمک دستگاه‌های همکار در سازمان دولت و بویژه کمک بخش خصوصی در زمان خود به بهره‌برداری برسد و هم توجه جدی به تعدادی از پروژه‌های مهم فصل ساز و کارها شود.

کد خبر 517750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha