رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بیجار از طبخ و توزیع یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در میان خانواده‌های تحت حمایت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

توزیع غذا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جواد عزیزی چهارشنبه چهاردهم خرداد اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ، کمیته امداد شهرستان، در نظر دارد غذای گرم بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت خود در شهرهای بیجار، توپ آغاج، بابارشانی و پیرتاج استان کردستان توزیع کند.

وی افزود: در این راستا بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم از صبح امروز توسط آشپزان و برخی از عوامل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بیجار طبخ خواهد شد تا در هنگام شب، در میان خانواده‌های مورد نظر توزیع شود.

رئیس کمیته حضرت امام خمینی (ره) بیجار یادآور شد: این کمیته در طول ماه مبارک رمضان، روزانه یک هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

وی: هزینه تهیه هر پرس غذای گرم حدود ۱۵۰ هزار ریال برآورد شده است که برای طبخ و توزیع یک هزار و ۲۰۰ پرس، ۱۸۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و خیرین هزینه شده است.

عزیزی تأکید کرد: از دیگر اقدامات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بیجار در ماه مبارک رمضان، حامی یابی برای ایتام و طرح محسنین و کمک به خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج، با پرداخت حداقل ۲۰۰ هزار ریال در ماه،  طرح مفتاح الجنه (بازدید و سرکشی به منازل نیازمندان به همراه مسئولین) نیز به تعداد ۲۰۰ خانواده با اولویت خانواده‌های عائله‌مند دارای ایتام، زمین‌گیر و بیماران صعب‌العلاج نیز از دیگر طرح‌های اجرایی این ماه بود.

وی افزود: شهروندان برای مشارکت در این برنامه‌ها و طرح‌های حمایتی کمیته امداد بیجار، می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری (تماس تلفنی با ۰۸۷۳۸۲۲۴۰۵۰ و #۰۸۷۲*۸۸۷۷* ) در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

شهرستان ۸۹ هزارنفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

کد خبر 517704

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha