مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
۰ نفر

پایگاه‌های انتقال خون گیلان با اعلام نیاز فوری به تمام گروه‌های خونی چهارشنبه ۱۴ و پنج‌نشبه ۱۵ خرداد برای اهدای خون نیکوکاران باز است.

انتقال خون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سالانه به طور میانگین افزون بر ۲۰۰ هزار واحد خون و فرآورده‌های خونی در استان گیلان تولید می‌شود که این خون‌ها برای مصدومان حوادث، جراحی‌ها، بیماران هموفیلی، فاویسم و غیره مصرف می‌شود.

روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان اعلام کرد که همچنین اتوبوس سیار خون‌گیری صبح چهارشنبه چهاردهم خرداد در آستانه اشرفیه و صبح فردا در شهر شاندرمن برای خون‌گیری فعال است.

پایگاه انتقال خون رشت واقع در میدان فرهنگ و سامانه خون‌گیری مستقر در میدان شهرداری این شهر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ و همچنین پایگاه‌های انتقال خون شهرهای انزلی، تالش، آستارا، فومن، رودسر، لنگرود و لاهیجان از ساعت ۸ تا ۱۳ روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، برای خون‌گیری اهداکنندگان باز است.

استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن و آمار بالای تصادفات، آمار بالای جراحی‌های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی به لحاظ مصرف فرآورده‌های خونی جزء استان‌های اول کشور است.

کد خبر 517683

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha