رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: شمار افراد مبتلا به کرونا در استان کردستان تا ظهر امروز ۱۳ خرداد به سه هزار و ۳۰۸ نفر رسید.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرزین رضاعی بیان کرد: روند افزایش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایش‌های انجام گرفته ۱۱ هزار و ۹۵۶ نمونه است که از این تعداد سه هزار و ۳۰۸ مورد مثبت، هشت هزار و ۴۹۲ مورد منفی و ۱۵۶ مورد اعلام نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهرستان‌های سنندج یک‌هزار و ۱۴۸ نفر، سقز ۵۲۵ نفر، بانه ۲۹۲ نفر، مریوان ۲۸۵ نفر، دیواندره ۲۷۷ نفر، قروه ۲۶۹ نفر، بیجار ۱۷۲ نفر، کامیاران ۱۷۰ نفر، دهگلان ۱۳۶ نفر و سروآباد ۳۴ نفر مبتلای قطعی به کرونا دارند.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده از سوی کادر بهداشت و درمان تاکنون یک‌هزار و ۵۷۰ بیمار سلامت خود را به‌دست آورده و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

رضاعی افزود: شمار مرگ و میر ثبت شده به‌دلیل ابتلا به کرونا  ۱۵۷ نفر است و  افراد مبتلا شامل ۴۱ نفر در سقز، ۳۶ نفر در سنندج، ۲۰ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۵ نفر در کامیاران، ۹ نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، ۶ نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که همه موارد به‌صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

کد خبر 517562

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha