رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از ظرفیت تعداد ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس استفاده می‌شود.

پلیس راه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی خرداد ماه و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی، نظارت بر تمامی وسایل نقلیه به‌خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات و سیار برای کنترل تخلفات رانندگی به‌ویژه تخلفات حادثه‌ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و… در محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهد.

سرهنگ همتی‌زاده ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده‌ای برای رانندگان بسیار مهم است و پلیس مصمم است برای جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده‌ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رعایت سرعت‌های مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله در مسیرهای کوهستانی و پرپیچ و خم از سوی رانندگان می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته باشد.

سرهنگ همتی‌زاده گفت: امید است با همراهی هموطنان در طول تعطیلات چندروزه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس راه، ایمنی ترددهای جاده‌ای را تضمین کنند تا شاهد حوادث جاده‌ای در این ایام نباشیم.

کد خبر 517519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha