نائب رئیس جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های آذربایجان شرقی گفت: با شیوع کرونا تمامی هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان دستورات فرهنگی و بهداشتی ارائه شده را رعایت کردند.  

هتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کریم رسول‌زاده، نائب رئیس جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های آذربایجان شرقی گفت: با شیوع کرونا تمامی هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان، همه دستورات فرهنگی و بهداشتی ارائه شده را رعایت کردند.  

رسول‌زاده افزود: هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها محلی، مکمل بیمارستان‌ها هستند و می‌توانند در صورت کمبود جا، بیماران بهبود یافته را پذیرش کنند.  

وی اظهارکرد: جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها برای قدردانی از زحمات کادر درمان اعلام کرده که کادر درمان به همراه خانواده‌های خود می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی این مراکز اقامتی بهره‌مند شوند.  

رسول‌زاده گفت: جامعه هتل‌داران آماده همکاری جدی با ستاد کرونا است تا هر دستوری که ابلاغ می‌شود، توسط این مراکز اجرایی شود، ولی نیازمند حمایت‌های بیشتر از سوی دولت برای رفع مشکلات ناشی از کرونا هستیم.  

وی بیان کرد: پرداخت قبض‌های گاز و مالیات از جمله مواردی است که نیازمند حمایت دولت هستیم و تاکنون کارکنان ما موفق به دریافت بیمه بیکاری نشده‌اند.  

کد خبر 517349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha