فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در درگیری شب گذشته تکاوران ۱۱۳ راور با کاروان اشرار مسلح، یک نفر از جان برکفان ناجا شهید، یک شرور مسلح کشته و ۱۶۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

ابوالفضل مهدی زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: شب گذشته ۲ اکیپ از تکاوران ۱۱۳ راور در حین کنترل و پایش محور «ماهان- بم» از عبور کاروان موتوری قاچاقچیان مسلح مواد مخدر مطلع و با رعایت موازین قانونی و احتیاط لازم به اشرار نزدیک که بلافاصله قاچاقچیان مسلح پس از رویت ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده که با عکس العمل سریع پلیس مواجه شدند.

وی افزود: اشرار مسلح باتوجه به آتش پر حجم ماموران و با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی زمین از محل متواری که در بازدید به عمل آمده از محل درگیری مشاهده شد یک نفر شرور به هویت معلوم به هلاکت رسیده و یک تن دیگر مجروح و مقادیری سلاح و مهمات و ۲ دستگاه موتور سیکلت حامل ۱۴۵ کیلوگرم حشیش و ۱۹ تریاک در محل کشف شد.

ناظری بیان کرد: متاسفانه در این درگیری سرباز وظیفه "ابوالفضل مهدی زاده" بر اثر اصابت گلوله به سینه به جمع سبک بالان عاشق پیوسته است.

فرمانده انتظامی استان در پایان تصریح کرد: با تمام نیرو و توان و تا آخرین نفس با بر هم زنندگان  امنیت و آرامش مردم ایران عزیزمان تلاش خواهیم کرد و تلاش پلیس کرمان برای دستگیری اشرار فراری تا رسیدن به نتیجه اعمالشان ادامه دارد.

کد خبر 517329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 0
    روحش شاد