رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه و عدم برگزاری مراسم‌ عمومی، بیشتر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود.

رحلت امام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمد سادات اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و عدم امکان برگزاری مراسم، برنامه‌های مختلفی در سطح استان به عنوان جایگزین گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در این زمینه افزود: اقدامات لازم برای تولید محتوا و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و همچنین هماهنگی‌های لازم برای پخش ویژه برنامه‌ها و فیلم‌های مستند و برپایی نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی از صدا و سیمای استان انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری برنامه‌های محدود در مناطق سفید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان کردستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: در کنار تبلیغات مناسب محیطی، دیوار نوشته و نصب المان‌های مختص این ایام در سطح شهرستان‌ها، تولید محتوای مناسب در خبرگزاری ها، پورتال‌های اداری، سایت‌ها و تلویزیون‌های شهری انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سادات گفت: بسته‌های تبلیغی مناسب این ایام شامل بنر و پوستر برای فضاسازی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهیه شده و در سراسر استان توزیع خواهد شد.

امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ۱۴ خرداد ۱۳۶۷ به ملکوت اعلی پیوستند.

کد خبر 517249

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha