دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۰ نفر

رئیس پلیس راهور استان‌ اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای شهر اصفهان و فعال بودن حمل‌ونقل عمومی در سطح شهر، خواستار اجرای طرح زوج و فرد به‌ویژه در هسته مرکزی شهر شد.

طرح ترافیک اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ‌ محمدرضا محمدی اظهار کرد: در جلسه ستاد کرونا استان باید لزوم اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان مطرح شود، چون در حال حاضر حمل‌ونقل عمومی شهر فعال است، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در شهر در حال جابه‌جایی مسافران هستند و مترو هم قرار است بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار اصفهان اعلام کرده از سه‌شنبه ۱۳ خرداد مترو فعالیت خود را از سر می‌گیرد، افزود: پلیس راهور استان نیز اعلام کرده اجرای طرح زوج و فرد بعد از بازگشایی مترو در شهر اصفهان ضروری است و این طرح باید هرچه زودتر اجرا شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به ترافیک سنگین این‌ روزها در شهر اصفهان و به‌ویژه هسته مرکزی شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با مشکل ترافیک در سطح شهر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر مواجه هستیم و نیاز است که طرح زوج و فرد حداقل در هسته مرکزی شهر و خیابان‌های پرتردد اجرا شود.

وی همچنین به اعمال قانون خودروهای بدون معاینه فنی از بعد از ماه مبارک رمضان ۹۹ در اصفهان اشاره کرد و گفت: شهروندان باید مراقب باشند چون همان‌طور که از قبل به آن‌ها اعلام شد، خودروهای بدون معاینه فنی جریمه می‌شوند.

سرهنگ محمدی میزان جریمه خودروها در صورت اجرای طرح زوج و فرد را یک‌صد هزار تومان اعلام کرد و افزود: قبلاً میزان جریمه ۲۰ هزار تومان بود ولی امسال یک‌صد هزار تومان شده است.

رئیس پلیس راهور استان گفت: اجرای طرح زوج و فرد فعلاً برای هسته مرکزی شهر پیشنهادشده، ولی اگر قرار باشد از در منازل اجرا شود یا خیابان‌های دیگری هم اضافه شود از چند روز قبل به مردم اعلام می‌کنیم.

کد خبر 516970

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین AE ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    1 0
    مگر مشکل آلودگی هواست که طرح زوج و فرد میگذارند. تمام دنیا محدودیت ها رو برای استفاده از وسایل نقلیه شخصی برداشتن تا مردم کمتر از وسایل عمومی استفاده کنند، تا خطر ابتلا به کرونا کم بشه.