مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
۰ نفر

قائم‌مقام شرکت آبفای استان قزوین گفت: کمبود منابع آبی در استان جدی است و برای جلوگیری از قطع آب در برخی مناطق، شهروندان باید مصرف خود را کاهش داده و آن را مدیریت کنند.

مصرف آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی حسین خانی اظهار کرد: در پی افزایش دما هوا، شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، مصارف آب به میزان ۳۵ درصد افزایش یافته به طوری که در برخی مناطق شهر قزوین منجر به افت شدید فشار هستیم.

وی بیان کرد: این در حالی است که به صورت شبانه‌روزی تعداد ۶۴ حلقه چاه، در حال فعالیت است و مدیریت شده تا میزان تولید آب کاهش پیدا نکند ولی مصارف مشترکین به شدت افزایش یافته به طوری که سطح مخازن کاهش قابل‌توجهی داشته است.

حسین خانی تصریح کرد: برای جلوگیری از قطعی آب، از شهروندان انتظار داریم ضمن همکاری با مأموران شرکت آبفا میزان مصرف خود را کاهش داده و مدیریت کنند تا ضمن جلوگیری از قطع آب زمینه برخورداری همه مشترکین از آب آشامیدنی مهیا شود.

وی گفت: همچنین در روز اخیر با توجه به افت فشار شاهد قطعی آب در برخی نقاطی از شهر قزوین بودیم که ضمن عذرخواهی از مشکل پیش آمده انتظار داریم برای توزیع عادلانه آب شرب مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا سایر مناطق هم بتوانند از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

کد خبر 516887

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha