استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی برای تولید انرژی خورشیدی است ولی تاکنون به‌خوبی استفاده‌نشده است.

پنل خورشیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر عبدالکریم گراونداظهار کرد: باوجود بهترین وضعیت برای جذب انرژی خورشیدی در استان بوشهر، متأسفانه از این ظرفیت آن‌چنان به‌خوبی استفاده‌نشده است.

وی اضافه کرد: برای تولید انرژی خورشیدی در استان سرمایه‌گذاری مناسبی نیز نشده و با پتانسیلی که استان دارد، در مدت یک سال گذشته کارهای خوبی در این زمینه انجام‌گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان برنامه بودجه خاطرنشان کرد: تأکید رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور بر تأمین اعتبار پروژه‌های زیرساختی مهم در استان بوشهر است.

وی افزود: پیگیری تخصیص اعتبارات راه‌آهن بوشهر، پیگیری تأمین اعتبارات لازم برای تأمین آب و برق جزایری که در استان دچار مشکل بودند ازجمله موارد مطرح‌شده در این دیدار بود که رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، دستور لازم را برای موارد یادشده صادر کرد.

گراوند بیان کرد: از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست، درخواست احداث هزار واحد مسکونی محرومین و فراهم کردن هزار جهیزیه در استان و حمایت مالی از تولید اینورتر و پنل خورشیدی در استان بود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در این نشست پیگیر تخصیص اعتبارات سفر ریاست‌جمهور به استان شدیم و از دیگر درخواست‌ها، موضوع تأمین اعتبار سدهای برنامه‌ریزی‌شده باغان و دشت پلنگ بود که دستور آن از سوی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه صادر و بر تسریع آن تأکید شد.

کد خبر 516538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha