یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: بزرگ‌ترین محموله قیر قاچاق به میزان یک‌میلیون و ۲۷۰ هزار لیتر در این استان کشف شد.

قیر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جعفری افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز و به‌منظور جلوگیری از خام فروشی و خروج سرمایه‌های ملی به خارج از کشور، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی گسترده و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی شناسایی افرادی که در امر قاچاق قیر به خارج از کشور فعالیت داشتند را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: با بررسی‌های فنی تحقیقاتی و میدانی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، اعضای این باند با جعل اسناد یک شرکت به‌صورت سازمان‌یافته در ۲ فقره کوتاژ با بارنامه‌های جعلی درمجموع یک‌میلیون و ۲۷۰ هزار لیتر در قالب ۸۰ دستگاه کانتینر به میزان هشت هزار و ۸۰۰ بشکه محموله‌های قیر را به خارج از کشور صادر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این رابطه ۲ نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و در عملیاتی جداگانه دستگیرشدند.  متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جعفری با اعلام اینکه قاچاق و صادرات این محموله‌های نفتی از هرمزگان به سمت کشورهای اندونزی و هندوستان بوده، ادامه داد: برای یکی از متهمان قرار وثیقه ۲۰ میلیارد ریالی صادرشده است.

کد خبر 516491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha