تماشاگران لیورپول به دلیل ویروس کرونا نمی توانند در جشن قهرمانی تیمشان حضورداشته باشند زیرا به دستور رئیس لیگ برتر انگلیس حضور تماشاگران در ادامه رقابت های این فصل منتفی است.

لیورپول

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ایسنا مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس اعلام کرد از فصل بعد این رقابت‌ها با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در این رابطه دیلی تلگراف نوشت :ریچارد مسترز  گفت: "هیچ‌کس نمی داند چه موقع مسابقات با حضور تماشاگر برگزار می‌شود، شاید بازگشت به روال قبلی در چند مرحله رخ دهد. لیگ برتر و باشگاه‌ها امیدوارند که فصل آینده بتوانیم هواداران را در ورزشگاه ها ببینیم. شاید این اتفاق به صورت مرحله ای اتفاق بیفتد و به تکامل برسد و ما هم تمام تلاش خودمان را می کنیم که از فصل بعد تماشاگران در ورزشگاه ها حاضر شوند.

بازیکنان و کارکنان لیگ برتر قبل از بازگشت به تمرین، روزهای یکشنبه و دوشنبه در پایگاه های خود تحت آزمایش کروناویروس قرار گرفتند و از مجموع ۷۴۸ تست شش مورد مثبت (۰.۸ درصد) نشان داد که ۳ بازیکن تیم واتفورد در این فهرست هستند.

بعد از شیوع ویروس کرونا رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در شرف آغاز شدن است. هرچند خیلی از بازیکنان از جمله تروی دینی، دنی رز، رحیم استرلینگ ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی و انگولو کانته واکنش منفی نشان دادند.

کد خبر 516246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha